nedeľa 22. júna 2014

Summer :3

Ahojte :) po dlhej dobe som znova tu :+) verte mi že ste mi chýbali a písanie tiež :) ale v tomto článku vám všetko vysvetlím :) :*

Takže, verím že ani vy ste nemali čas byť na internete a čítať si tak isto ako ja... Učenia som mala nad hlavu a zázrakom sa mi podarilo nedostať na vysvedčení žiadnu štvorku z čoho som náramne teším aj keď si myslím že to mohlo byť lepšie ale na to že som stihla  tento rok ešte havarovať tak je to fajn :D dúfam že vy máte tiež dobré vysvedčenie :D
Za chvíľku už v škole končíme ,príde teplo, začnú nám blednúť vlasy ,tmavnúť pokožka a dni budú už dlhšie :) všetko sa len začne ,krásne historky pre starobu a vnúčatá ,nó proste dokonalé dni :) mám z nich aj obavy :D všetko nové po takej dlhej dobe  zime :) poznáte ten strach miešaný s radosťou? Tak presne ten mám :D ale pri živote a hlavne rozume ma budú držať knihy :) máte v pláne si aj vy nejakú prečítať ? Pod stromom,na strome a trebárs aj v strome :D radím vám užite si toto leto na plno, choďte na kúpalisko a využite čas na plno! :D takže to je na dnes všetko :) viac zajtra ,pá :*))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára