utorok 24. júna 2014

Kiss me! Kiss me! Jelení loj -višňa

Ahojte  :)

Dnes mám pre vás recenziu ,či odporúčanie, na jeden balzam na pery. Kiss me! Kiss me! Jelení loj -višňa, je to český výrobok. Sama ho používam a je dokonalí ,veď zistíte sami :)
Kúpila som si ho náhodou v jednej nemenovanej drogérii tu u nás, bolo mi aj trocha čudné že v takomto zapadákove sa nájde niečo lacné, pekné a prospešné. Kupovala som ho pred 3 dňami a používam ho takmer 2-3x do dňa a na hrubo lebo mám veľké a popraskané pery a zatiaľ z neho vôbec neubudlo :/ jeho cena tu bola 1,55€ a to je podľa mňa užasne :D zaujímavé bolo že práve toľko som mala u seba :D boli tam 4 druhy tohoto balzamu, višňový ,jahodový, asi banánový a jablkový :) všetky sa mi páčili a všetky voňali užasne ale višňa mi "sadla" najviac.
Má mnoho výhod ,napr.:
*farbý a spôsobuje že vaše pery sú viditeľnejšie
*chutí a to podľa chute akú si vyberte ( hore som ich vymenovala)
*môžete ho použivať koľko chcete a míňa sa naozaj veľmi pomaly
*je lacný
*malinký a ľahko sa dá skryť kamkoľvek
*je zlatý, má pekný design

Myslím že je toho ešte viac ale už aj polka z toho je veľa :D oplatí sa ho kúpiť za tú cenu ,pretože nevýhody nemá :) na konci článku nájdete jeho fotku + skúšku na mne ,to bledšie je pred a tmavšie po natretí :)
Dúfam že sa vám článok páčil a že mi necháte komentár s vašim názorom :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára